Založ si blog

Tisíc a jedna nočná mora

Však už mu povedz Šeherezáda, že on je ten pravý…

Myslím, že nie som jediný chlap, ktorému sa pri známej melódii nekonečného seriálu 1000 a 1na noc, zježia chlpy na chrbte. Už predstava, očakávaných nekonečných emocionálnych múk a zlého (alebo možno až príliš dobrého) napätia z čakania kedy už Šeherezáda povie „ÁNO“, ma vysiluje. Vždy myslím na strihačov častí tohto seriálu: „však tá hodinová časť sa dá zostrihať na 10 minút“. Samozrejme, že by sa stratilo napätie, ale je to v záujme nášho duševného zdravia. Viem, poviete: „choď pozerať do inej miestnosti alebo čítať knihu“. Žiaľ luxus druhého televízora nemám a pri knihe do 10 minút zaspím (je to dobrá kniha). Čo mám robiť?

Však, nie som v tom sám?

 

Doplnenie 1.2.2011:

Zvírené emócie sa usadili a ja som si uvedomil ako pozitívne vplýva na našu rodinu seriál TaJN. Štyri dni v týždni idem buď skôr spať alebo sa radšej odoberiem do miestnej posilňovne, kde skultúrňujem svoju telesnú schránku. Snažím sa, po vzore iných, hľadať to dobré vo všetkom nie až tak pozitívnom. Kým sa skončí séria, minimálne schudnem, určite sa budem cítiť menej unavený /dobre oddýchnutý/ a možno sa prestanem rozprávať so svojou manželkou úplne… „Mám rád tieto rodinné seriály, utužujú medziľudské vzťahy“

Pani premiérke z Horného Dolného

20.04.2011

V Hornom Dolnom sa opäť dejú veci neslýchané. Najvyšší čas o nich napísať. … takto by mohla začať aktuálna správa o dianí v Slovenskom Kocúrkove. Šéfa DR pristihnú pri prihrávaní veľkého kšeftu svojmu politickému súkmeňovcovi bez poriadnej súťaže. Premiérka vlády vyzve na jeho odstúpenie, čo možno považovať za minimum úprimnosti a priznania si [...]

Tie naše cesty deravé alebo zlatá stredná „cesta“!

07.02.2011

Úprimne. V poslednom čase som sa pri šoférovaní pozastavil nad faktom, že nedávam pozor na značky ale iba na výtlky a ich obchádzanie. Viem, je to moja chyba ak prehliadnem značku a spôsobím dopravnú nehodu alebo nebodaj niečo horšie. Je to moja chyba keď prehliadnem značku lebo som ju nevidel kvôli kamiónu na pravej strane cesty a dostanem pokutu. A tiež je moja chyba [...]

Banánová republika

27.01.2011

Čo sa to zas na tom našom malom Slovensku zase deje? Jednému poslancovi NR SR prišli na to, že rozdával obecné byty, participoval na zlých rozhodnutiach pri správe majetku vodárenskej spoločnosti a konal pri zastupovaní mesta v rozpore so záujmami mesta (PKO). Druhému súčasnému poslancovi rúca svet vyjadrenie Ústavného súdu SR o neústavnosti zákonov o vyvlastňovaní [...]

Rusko Ukrajina Putin výcvikové stredisko návšteva uarus

Dvaja ruskí vojaci sa priznali ku chladnokrvnej trojnásobnej vražde. Zabili starostku aj ich kolegu

26.04.2024 10:10

Páchatelia v snahe zamaskovať zločin telo poliali horľavinou a potom do domu vhodili granát, ktorého výbuch spôsobil požiar.

Andrej Danko, upratovanie Dúbravky,

Danko upratuje Dúbravku. Zaplatil pokutu tisíc eur a chce ukázať dôkaz o vylomenom zube

26.04.2024 09:26, aktualizované: 09:41

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Abrams, Ukrajina

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

France Macron

ONLINE: Európa poslala Kyjevu miliardy, dieru po USA to nezacelilo. Grécko nedá Ukrajine svoje Patrioty

26.04.2024 06:25, aktualizované: 10:15

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 6088x
Priemerná čítanosť článkov: 1522x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy